kolmapäev, 3. veebruar 2010

Maailma kõige targemad ja õnnetumad õpilased




"Platoni ontoloogia, epistemoloogia, poliitiline õpetus, tüpoloogia, sofistid, kultuuri mõiste, mütoloogiline ja teaduslik maailmamõistmine" - need on minu X klassis õppiva lapse kordamisküsimused homseks kultuuriloo kontrolltööks. Õppematerjal on ilusti netis üleval - mõismatute sõnadega sisustatud ja keeruliselt lausestatud, kuid vastuseid küsimustele sealt ei leia...

Nüüd ma saan aru küll, miks Eesti õpilased kuuluvad rahvusvaheliste uuringute tulemuste põhjal maailma targemate, kuid samas kõige õnnetumate õpilaste hulka. Huvitav, kas lollus on pöördvõrdeline ? st kõige rumalamad on kõige õnnelikumad.

LVRTIQMI

2 kommentaari:

  1. Noh, täpselt, las punnitab teadmiste poole, pea siis kohe vastuseid kätte saama, see loob iseloomu kui esimeses lauses ei öelda ära, mis on elu mõte ja mida inimene siiski teab ja mid amitte

    VastaKustuta
  2. mulle oleks kyll meeldind, kui mulle siukesi asju oleks koolis õpetatud. 16-aastase mõistus peaks yle käima kyll. äkki tunnis seletati asi lahti, äkki õppeprotsessi käigus pidanuks need mõisted kuidagi arusaadavamaks muutuma?

    ja kuskil peaksid olema ka vastavad materjalid, millest vastused leiab. mina otsiks ingliskeelsest Vikipeediast, ilmselt

    samas on täiesti mõistetav, et kooliprogramm põlvkonnaga nii palju muutub, et eelmisele põlvkonnale mõistetamatu on. mitte ainult geneetikas ja muudes loodusteadustes, vaid ka sotsiaal- ja humanitaarteadustes on viimasel ajal väga palju huvitavat toimunud. nojah, tegelt on probleem laiem - Vene impeerium on kogu aeg filosoofiat põlanud, kuni ärakeelamiseni välja.

    VastaKustuta